sms.
نوشته شده توسط : rezapalang

روی قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم .

در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودمرا تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم

--------------------------------------------

غضنفر ماهواره میخره زنش بهش میگه پولشو از کجا آوردی ؟ میگه : تلوزیون رو فروختم !!!

-------------------------------------------

اگه دلت گرفته برو پائیین

 

.

 

اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره ، برو پائیین

 

.

 

اگه خیلی تنها موندی برو پائیین

 

.

 

یعنی اینقدر بدبختی !؟؟! خاک تو سرت !!!

اس ام اس خنده دار, جوک, سرکاری – سری 13

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 183
|
تعداد امتیازدهندگان : 61
|
مجموع امتیاز : 61
تاریخ انتشار : 1 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: